вторник, 21 февраля 2017 г.

ПОРТФОЛІО

ПРО МЕНЕ

Привіт усім! Мене звати Ірина Вячеславівна Бібік




        Я працюю в Розумівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів вчителем біології та хімії.
         Маю класне керівництво у 7 класі.





















Свою навчальну діяльність я здійснюю відповідно до Конституції України, Закону України "Про освіту", "Про загальну середню освіту", користуюся такими програмами: 6-8 класи - Програма з біології для 6-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів, затверджена наказом Міністерства №664  від 06.06 2012 р.  зі змінами, затвердженими наказом Міністерства № 585 від 29.05.2015 № 585 ;
9 клас – Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Біологія. 7-11 класи. – К.: Ірпінь: Перун, 2005.
Хімія 7- 8 класи нова навчальна програма, затверджена наказом Міністерства № 664   від 26.06.2012 року зі змінами, затвердженими наказом Міністерства № 585 від 29.05.2015 .
9 клас – Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Хімія. 7-11 класи. – К.: Ірпінь: Перун, 2005. 

Стаж роботи:   26 років.

Кваліфікаційна категорія: "І категорія ".

        
Життєве кредо:  «Даруй знання, любов  і радість дітям!!!»

Педагогічне кредо: "Учень – це не посудина, яку потрібно заповнити, учень – факел, який треба запалити. Розвивати дитину як неповторну індивідуальність, формувати в неї творчий потенціал, прагнення до самостійної пізнавальної діяльноcті"

Проблемне  питання:
"Використання ІКТ на уроках біології та хімії "

Мета сформувати учня-особистість, посилити внутрішню мотивацію учнів, підвищити їхній творчий потенціал. ІКТ надають можливість навчання на основі практичного життєвого досвіду, що допомагає молоді в їхньому професійному пошуку, розв’язанні їхніх соціальних, освітніх, психологічних і культурних проблем.   

Короткий  зміст   досвіду :
В процесі використання ІКТ на уроках  здійснюється продуктивне навчання, якісне оцінювання індивідуального освітнього процесу, що фіксує особисте просування кожного учня відповідно до персональних завдань і якості продукту. Як викладач біології, я роблю акцент при оцінці навчальної діяльності учнів на умінні використовувати біологічні знання, інформацію в різних видах діяльності.
У зв’язку з цим актуальними є методи, що оцінюють уміння і здатність використовувати одержанні знання в реальній діяльності це: тестування, підготовка й аналіз повідомлень з інформаційних джерел, складання учнями задач, тестів, написання рефератів, проектна діяльність, участь у олімпіадах, ЗНО. 
Під час продуктивного навчання, яке систематично здійснюється на уроках біології, в учнів починає діяти установка поліпшити, досягти, взаємодіяти. Для учнів поняття діяльності є центральним у продуктивному навчанні під час використання ІКТ. Завдяки залученню до реальних умов індивідуальної та колективної праці, учні стають активними в тій сфері діяльності, яку вони обрали самі.
В процесі використання ІКТ учень:
 - набуває прикладного досвіду  віртуальної-практичної роботи;
- сприймає систему знань через призму практичного досвіду;
- завдяки новому досвіду роботи визначає й фіксує мету поведінки та дій, що ведуть до підвищення  життєвої компетентності.

Методи впровадження 
продуктивного навчання  та ІКТ на уроці
Продуктивна орієнтація освіти дозволяє учням пізнати навколишній світ (когнітивні методи), створити освітню продукцію (креативні), а за допомогою комп"ютера  використати свої знання, в  процесі навчальної діяльності. 
  Когнітивні методи
-         Метод змістовного (смислового)  бачення;
-         Метод евристичного спостереження;
-         Метод фактів;
-         Метод досліджень;
-         Метод прогнозування;
-         Метод помилок
Креативні методи з використанням ІКТ
-         Метод «мозкового штурму»;
-         Метод придумування;
-         Метод «Якби…»;
-         Метод контролю;
-         Метод рефлексії;
-         Метод взаємонавчання.
Використовую такі форми роботи:
- дидактичні ігри:“Знайди помилку, “Хто швидший”, “Зрозумій мене”, “Добери пару”, “Естафета”, “Знайди родича”, “Ланцюжок” та ін.;
- фронтальні форми роботи (вивчення нового матеріалу на уроці-лекції, фронтальне опитування та ін.);
- робота в малих групах; робота в парах( під час закріплення вмінь та навичок);
- колективні форми (урок-конференція, інтгровані уроки та ін.).

 На уроках заохочую учнів до самостійної роботи з додатковою літературою, пошуку цікавих фактів. Впроваджую на уроках комп’ютерні технології (використання віртуальної лабораторії), для оптимізації навчально-виховного процесу, активізації пізнавальної діяльності, розвитку творчого мислення.

Навчання, з використанням ІКТ спрямоване на організацію навчальних занять, які сприяють створенню під керівництвом учителя проблемних ситуацій, й активну самостійну діяльність учнів з їх вирішення, у результаті чого відбувається розвиток розумових здібностей особистості та творче ово­лодіння знаннями, навичками, уміннями.

Комментариев нет:

Отправить комментарий